DOKŁADNE WYKONYWANIE KARY

Dzie­ci z grupy pierwszej za każdym razem, gdy tylko sięgał) po no­wą zabawkę, dostawały upomnienie. Dzieci z grupy drugiej upominano tylko wtedy, kiedy wzięły już zabawkę do ręki. Na­stępnie powtórzono badanie w nowej sytuacji doświadczalnej, z inną parą zabawek. Autor stwierdził, że z grupy drugiej po no­wą zabawkę sięgnęło 71% dzieci, natomiast z grupy pierwszej tylko 26%. Jeżeli więc karę wykonujemy dokładnie w mo­mencie zabronionej czynności, u dziecka rozwija się umiejęt­ność przeciwstawiania się pokusom, jeżeli zaś karę stosujemy po czynności, wtedy u dziecka powstaje poczucie winy. Nie ma sensu ukrywać naszych wątpilwości związanych z tym wywodem.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem z zawodu budowlańcem, w branży związanej z nieruchomościami spędziłem już 15 lat. Budowanie i nowe inwestycje to część mojego życia. Bloga postanowiłem założyć, żeby dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami i informacjami z branży. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)